Héroes de barrio
When Paula's football team is faced with troubles, her father promises that Betis player Joaquin will help them, but he doesn’t know him.
Paula dreams of being a footballer. When her team is faced with troubles, her father promises that Betis player Joaquin will help them, but he doesn’t know him. Paula's dream is at stake, and he must do the impossible not to let her down.