The Flamenco Guitar of Yerai Cortés
Antón Álvarez, better known as C. Tangana in his musical facet, follows with his camera the virtuous duende of the flamenco guitarist Yerai Cortés.
Antón Álvarez, better known as C. Tangana in his musical facet, follows with his camera the virtuous duende of the flamenco guitarist Yerai Cortés. A family tragedy barely explained, which can only be told in his songs.