Blade
Wesley Snipes is Blade, the Daywalker, the iconic human-vampire hybrid, and the front line against the army of bloodthirsty undead.
Wesley Snipes stars in the first film of the franchise as the iconic anti-hero who, despite being a human-vampire hybrid, puts himself on the front lines against omnipotent vampire Deacon Frost (Stephen Dorff) and his army of undead.